21 augusti 2011

dream with eyes wide open

Hejj c:
då e man fjortis då *awesomeface* wihi xD
aja, ja for till julle igår åsså sov vi där, jag, linda, jojjo å jojjohh c:
jojjohh kom typ senare så linda, julle, jag å jojjo spelade scooby doo på wii innan :D de va skitkul :''3
å sen kom jojjohh så åt vi typ kräftor, elr jag åt ingen så ja satt och vek hattar av papperstallrikar x)
å sen så gjorde vi typ massa å vid tolvtiden så drog linda me mej upp å knöt en halsduk runt huvvet på mig. sen så typ förde hon mig genom huset typ några varv till vardasrummet å där fick ja presenter :''D
å sen såg vi på svampbob och när de va slut hade jojjohh somnat så vi ritade mustach på henne >:D
å sen vid 6-7 tiden gick vi å la oss c:
meheh... mogen kväll X''D
å idag så har ja typ fått en massa saker osv :P
bland annat stenar av min käre bror <3 x)
herrå c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar