14 augusti 2014

um soo tireddhh z_zz sru

Elin var hit när jag var hos mor
fast jag har ju inte lagt upp bilder från förra veckan
så de här bilderna kommer egentligen vara efter de andra
men nu är de inte det.

och vi var runt lite i stan å sånt
jag minns inte ens hälften
sorry im so tired z_z

anywahhh

och idag färgade ja mitt hår
wait nej
de var igår
men IDAG
firade ja min födelsedag ist
å fick en massa pengar å hårtorkar samt besök av mammas släkt
jag hade riktigt mysigt medan jag satt å tittade på hur alla i släkten satt å pratade med varann och jag själv inte förstod hur alla hörde varann i allt babbel
å alla små barn sprang omkring å rev ner böcker ur bokhyllorna å åt kakor å jordgubbar
å de var en sådan fridfull stämning

nej men seriöst jag hade riktigt kul

mitt hår är nu i 3-4 färger
lila, blått, grönt å svart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar