19 september 2011

bad choices make good stories

då hade gått ett tag sen ja skrev sist? men iaf så har de typ int hänt nått sen dess. 
förutom att ja va på kräftskiva till lassas *awesomeface* i lördags c: å där vade som vanligt bara en massa gamla tanter, inte för att ja har nått emot gamla tanter men det är ganska tråkigt...
åsså va jojjohh, hennes syrra jennifer å jakob där :P å de enda vi gjorde va att spela kort hela kvällen x'D
å sen kom jojjohh å jennifer ti mejj å vi typ gjorde en massa saker å typ vid 2tiden (?) gick vi till jojjohh ist å hos henne spela vi buzz i typ 2 timmar å sen gick vi å la oss C: 

å sen idag hade vi DISA Dx Din Inre Styrka Aktiveras... ja KANSKE har berättat om de (elr kanske int... ja har bra minne c: not) men iaf så ede nått som alla tjejer i åttan har i 10 veckor på slöjdtimmarna å vi typ bara pratar på disa...
men iaf så när jojjohh å ja sku gå dit där disa e så gav ja henne min väska för att ja sku sätta på mejj min tröja:
Jojjohh: *tar min väska* Vad har du i den?
Jag: Stenar, vafan trodde du?
men så vade ju inte stenar :PpPpPpPpPpPpPpP

å sen tog ja me min Tv B Gone till skolan C: men den funka int på khs pirkka tvar (va e tv i plural egentligen? :s) 
å sen har inget annat hänt C:
(klicka på bilden för att den ska bli större 8D)
förklaring till bilden: jojjohh å tobbe kallar mig alltid för "forever alone" eftersom dom typ alltid mobbar mig (på skojjs skull ofc) på msn, åsså när ja nös för några minuter sen gjorde ja exakt de där som e på bilden x'D så rita ja de på paint för att visa jojjohh va duktig ja e som sköter min roll som "forever alone" C: btw gubben i sista rutan e tagen från google så om ni tror att ja faktiskt e bra på att rita på paint har ni fel...

om de nu var nån som orkade läsa allt de där så måst ja säga att ni var duktiga c:
men btw, sen händer det inget mer i mitt liv :c 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar