28 september 2011

slir i Getabergen (Y)

fysatan vilken chilldag de har vart idag 
ja har sprungit runt i Getaskogarna med Jojjohh å Jojjo å Linda å Lollo å slirat ;D först va vi lite seriösa å tog kort som man skulle, men efter lunchen gick de där me att knäppa kort åt helvete å Jojjohh, Jojjo å ja gick bara runt å hade kul XD

ja tror int ja har garvat så mycke på länge 
*Team Jojjo å ja går i skogen å Jojjohh e typ helt slut*
Jojjohh: Ne... nu dör jag...
Jojjo: Neeej! Gör int det, de blir så jobbigt att bära...

*lite senare när Jojjo har stannat å ska knyta skorna*
Jojjo: MEN VARFÖR VÄNTAR DU INTE PÅ MIG DÅ, JOJJOHH!?
Jojjohh: Men ja viiiiiiiiiiiiiill inteeeeeeeeeeee...

å sen kasta Jojjohh headshot i Jojjos huvud med en kotte...
gu va mkt Jojjo de blir nu XD

*jag tar en banan ur en bananlåda*
Jag: *vänder mig till Jojjohh å sätter bananen i min ficka* Har du en banan i fickan eller är du bara glad att se mig? *awesomeface*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar