11 februari 2012

HAHA MINECRAFT BILDBOMB X'D

Markus å mitt awesomiga trähus :'D

gången till trähuset xD


trappan till våning 1 8D

uteplats :3

kök :3

fontän xD

trappa till våning 2 8D

pool bild nr 1 :3

pool bild nr 2

fängelse


gästrum 1


gästrum 2 med failade sängar...


min underbara vattenrutshkana (stavning?) :'D

trappa till våning 3 :3

mitt rum... wtf skylten ovanför dörren? o_o -.-'
markus har antagligen vart där...




hehe spammade Markus rum med lite skyltar >:D
hämnd




problemet var ju bara att hans rum var typ 100 gånger finare än mitt ._.


matsal :3

skylten säger allt..

trappa till festlokalen :D




min överbebåtade vattenrutshkana


ändrade lite skyltar till mitt rum :D
hah bilderna säger väl typ vad jag har gjort idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar