10 februari 2012

the worst kind of pain is when you're smiling just to stop the tears from falling

heeeeeeeeeeeej :D
första gången ja verkligen säger hej på länge xD
iaf såå... har ja byggt en awesome svampbob i minecraft 8D
elr awesome å awesome... ärligt talat ser den bara läskig ut... fast det var ett såndärnt 1 minuts jobb så de e int så konstigt :3

annars så har de ju vart en "underbar" fredag ._. ja höll på att somna på finskan xD
å på hissan håller vi på me grupparbeten så ja e me Ella, Alex å Adam xD
å sen hade ja matteprov :3 fast de va ganska lätt tills ja kom till dom sista uppgifterna... ja va så sjukt trött att ja int visste va ja räkna.................. heh hoppas de går bra endå :'D

sen har ja typ int gjort nått hela kvällen :3
de va så fint innan middan, för ja hade hörlurarna på mig, utan att lyssna på nått, så när mamma ropade att maten va klar klickade ja upp spotify och tänkte klicka på paus av en gammal vana så tänkte jag för mig själv:
"Oj, jag tänkte visst pausa låten jag inte lyssnade på"
._.'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar