15 september 2012

i love you and i hate myself for that.

som ni kanske listat ut har jag sett på amnesia på senaste tiden xD sku jävligt gärna vilja spela det själv men jag orkar int ladda ner steam å en massa sånt 
dels så vågar ja int ;_;

nåja, förövrigt vade nån skolfred i torsdags så vi missa 2½ sista timmarna, å vi kom tillbaks till skolan typ kvart över 2 så Julle, Linda, Jojjosarna och jag gungade och käkade godis, sen kom Lisa och sen kom en massa sjuor (hammarlänningar ._.) å vi hade verkligen skitkul





sen for jag till stan med JULLE och sen for jag HEM
å sen igår så for ja till stan med Julle IGEN och hade verkligen askul :'D vi gick runt i asmånga affärer å ja hittade faktiskt saker för en gångs skull! brukar aldrig tycka om att gå runt i affärer på ÅLAND men nu så :333
köpte nagellack, godiiiis, en fucking LEGOGUBBE! (eller ja fick Julle att köpa den åt mej >:D), en tröja och vad mera då... 
nåja hade jättekul iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar