11 september 2012

prosit!

jag körde min moppe igår!!!!!
det gick jättebra :'D
åsså köpte jag justdance3 så ja e helt slut idag
idag har vi förövrigt haft något chill dag plus skolfoto
å vi hade helt random tema, egentligen inget speciellt
skjorta sku alla ha åsså var det några som hade glasögon och såndärna hawaii... halsband... med blommor!

nu sitter ja å ser på när pewdiepie spelar amnesia :3 ja e för feg för att spela de själv men till min ursäkt är det faktiskt SJUKT läskigt även om det inte är jag som spelar xD

sen på sista timmen så skrev jag CARRO=BIL i Jojjohhs häfte (carro=bil på spanska xD) åsså skrev Jojjohh ett T efter carro så de blev carrot, sen strök hon över bil och skrev =KANIN
så det blev CARROT=KANIN
jag: ....................... jojjohh.... nej ._.

sen hände en massa annat också men whatever :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar