12 november 2012

fucking gymnasium

ööhm...
var ska jag börja
vi fick muffins och kakor på spanskan :'D jag som hade tänkt sluta men eftersom jag tror det kmr börja bli roligare (mer film+godis+lekar) så skaja vänta ett tag iaf :3

åsså hade jag utvecklingssamtal efter skolan...
det var nog de längsta utvecklingssamtal ja nånsin haft...
för det första så är ju Dag ganska pigg på att prata
och sen diskuterade vi skolor...
Dag verkade helt på min sida om att man skulle välja en skola man tror man trivs i och att man inte ska måsta gå i nån annan, vilket e självklart tycker man ju
om inte skolan ligger i Sverige dvs

fast tack vare Dag så verkade mamma tänka om så vi satt å prata de på vägen hem :3
har ju redan tittat på skolor i Sverige också dessutom och har hittat flera stycken
bara att hoppas att jag hittar boende och att min katt å for bo me mej :3

PLUS ATT MAN FÖR DET MESTA FÅR EN EGEN MACBOOK OM MAN GÅR I SKOLA I SVERIGE IIFHFKSABFSFBA :'D

ingen bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar