14 november 2012

studiebesök, teckningar å blondhet..

kan börja med att berätta att jag vart väldigt blond idag (en bit av igår också när jag tänker efter...)
men först i alla fall, så kom ingen lärare på engelskan
SUCESS
Markus gick tom förbi och hälsade och stannade och pratade medan hela klassen satt där (och borde vart på lektion) och så gick han iväg utan att ens misstänka något...
sedan vid 12 for vi iväg mot handels
tydligen så är det typ ingen i min klass utom jag som vet att handels INTE är på exakt samma plats som i stort sett resten av yrkes... för halva klassen kom fel och jag satt och facepalmade vid ett bord medan jag väntade på dom

sedan gick vi igenom lite klassrum och FYFAN VAD TRÅKIGT DET VERKADE xD herregud jag skulle aldrig orka med att gå på handels
fast när vi for till mk blev det mycket roligare! där skulle jag ju jättegärna gått men fuck it

efter det for vi tillbaka och hade bildkonst!
och så skulle jag skära ut något med en såndärn kniv som man skär papper med, så satt jag aslänge och försökte skära och vart skitsur för att det inte funkade
så kom Jojjohh till undsättning för att hjälpa, och då märkte jag
att jag inte hade fällt ut själva kniven -.-

sen ikväll så uppdaterades minecraft och jag fick nått jävla problem så när jag satte ut monster så försvann dom och jag vart skitlessen och klagade åt Tobbe och försökte fixa minecraft i säkert ½timme
sen skicka ja en video till Tobbe om de
Tobbe: har du på peaceful..?
Jag: ....
Jag: ..............
Jag: ...........................................
Tobbe: .......... hade du de? :I
Jag: ............................................................... jopp..............

 ritade fanart åt bronyn kuledud! :3

 me and mah biggest fan
 å dehär e vaja gjort på bildkonsten :D fyfan va jobbigt de va men är väl ganska nöjd endå

dessutom igår!
Jag: *skriver i Jojjohhs häfte for no reason* fy dej!
Jojjohh: dig*
Jag: .________. man kan säga dej!
Jojjohh: men inga när man skriver! :)
Jag: jo dom har ändra de så man kan skriva vilket som 
Jojjohh: de* ändrat* det*
Jag: ............................ ._____________.
Jag: .___________________________.
Jag: GAAAAH...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar