21 december 2011

i could watch you for a lifetime, you're my favourite movie

jullov :'D
klev upp 45 minuter tidigare imorse bara för att hinna göra mig i ordning D:
åsså började de me julfest :3 trots att den int blev lika bra som förra året var det ändå askul x'''D
bäst var ju "Gerts" och sjuksystrarna x)

sen fick vi typ 2 timmar lång rast och sedan fick vi ut våra betyg :D ja har höjt med 0,01 :''''''D
och jag fattar inte hur för jag har knappt brytt mig om skolan den här terminen...

å nu har ja ett fullbokat jullov framför mig xD ja har ingen jävla aning om när ja ska hinna träffa Linda, Jojjosarna å Julle eftersom jag ska till Elin i en vecka, sen ska jag till min syrra i några dagar och så ska ja till Stockholm å shoppa en hel jävla dag till... Så det kommer typ bara vara någon dag emellan som jag hinner vila och träffa de andra xD
kul info..
hah...

btw så packade jag in Dans paket igår, och då kom han innan middagen med dem
Dan: packar du in dom här åt mig?
Jag: hah, kanske... vad får jag för det?
Dan: hehe... du kanske får en julklapp
Jag: det får jag ju ändå
åsså packa ja in paketen å idag kom Dan å gav mig 5€ för det :O jag skojjade ju bara när jag fråga va ja sku få för det..
schnel bror har man ju endå för ja fick behålla pengarna :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar