20 december 2011

you are a cinema, i could watch you forever

gu va mycket som hänt idag xD 
först spelade niorna innebandy mot lärarna och lärarna vann båda gångerna, medan jag inte hängde med i spelet eftersom ja spela på Lindas och Jojjohhs mobil...
sen hade vi biologi så såg vi på någon film, som ingen såg på, och sedan gjorde vi hänga gubbe :D
sen på finskan gjorde Jojjohh och jag (gissa vad? xD) hänga gubbe xD
sen på mellanmålsrasten va Julle, Jojjosarna å ja vid kudden å ja låg på kudden å hade mysigt för mig själv (<- forever alone..) åsså helt plötsligt kom Julle och hoppade på mig.. 
sen på bildkonsten gjorde ja typ inget...

vid maten tog pappa slut på mjölken å då sa ja att han skulle ta fram en ny men det vägrade han
Jag: *går irriterat fram till kylskåpet, plockar fram mjölk och står upp vid bordet och häller i mitt glas så att det är mjölk upp till kanten, sen går jag och sätter mjölken i kylskåpet igen*
Pappa: o_o' 
*en stund senare när pappa ska ha mjölk*
Pappa: *går till kylskåpet och står upp och häller mjölk precis som jag*
Jag: men jävla gubbe, hitta på nått eget!
Pappa: *sätter sig ner och ställer mjölken på golvet bredvid sig*
Jag: ............... ja de var iaf bättre...

sen har jag packat in skitstora paket, fixat en massa inför imorrn och målat naglarna som blev ljusare än jag trodde de sku bli :D
eftersom mitt spotify inte verkar gilla att jag kunde lyssna på låtar hur många gånger som helst så har de gjort att jag bara kan lyssna 5 gånger :( så nu håller ja till på grooveshark istället :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar