26 december 2011

so i put one foot front of the other

måste bara skryta om min underbart vackra bakgrund xD
asså man hittar allt på 9gag <3

annars så har jag hela jullovet planerat :D
imorrn (idag egentligen xD) far jag till syrran och kommer hem på tisdag
på onsdag kommer förhoppningsvis Elin hit så att vi kan fara till stan och så kanske hon sover här :)
sen på fredag far jag med Elin och hennes far till Sverige och blir där över nyår och på torsdag kommer mamma och hämtar mig så far vi in till Stockholm för att shoppa :'D
sen så kanske jag hinner träffa mina andra kära små vänner innan skolan börjar :)

och mitt sims fungerar felfritt <3 har alla 10 spelen installerade och det är som att jag bara har installerat första eftersom det går så jävla snabbt :'D love it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar