12 april 2012

can we pretend that goldfish in the fishbowl are like Fairy Oddparents? i could really use a wish right now...

öhm...
chilltorsdag
det var typ 4 personer borta ur klassen, men endå int lugnare än vanligt xD
hade hk första timmarna å lagade MUFFINS :D
sen så gick jojjohh å ja till kudden, åsså kom alla cp barnen förbi
jojjohh höll på få hjärtattack när ett av dem stannade och tittade på henne xD sen vade nån som gick och drog sina händer på kudden
gaah va läskigt xD
jag har inget allmänt emot dem, men det är endå läskigt när de kommer för nära D: 

sen hade vi klasstimme med dag... han började berätta om en gång när han skulle rida på en häst och att han inte hade samma rytm som hästen, så när den svängde håll hängde han inte riktigt med :)
misstolk? lol hela klassen garva xD

sen hade vi mellanmålsrast :D ja råkade säga åt jojjohh att hon var billig när ja egentligen sku säga att hennes humor va billig xD nåja i stort sett samma sak (nästan...) men sen kom vi fram till att jojjohh var så billig att hon kunde sälja sig själv och få pengar
så ja fråga jojjo om hon ville köpa henne:

Jag: vill du köpa jojjohh?
Jojjo: hur mkt kostar hon?
Jag: hon e billig
Jojjo: hur billig?
Jag: VÄLDIGT billig! 1,337€
Jojjo: ja, så mkt e hon int värd, snarare 5cent
Jag: du får henne för 6cent
Jojjo: 5
Jag:  okej >:I

sen hände int så mkt mer
fortsatte på min meme bild på bilden 8D på rasten sprang ja runt å blåste upp ballonger som linda hade :D

och påtal om billiga jojjohhs:

sen så hade jojjohh gjort kokosbollar till tjejkvällen som inte va ikv, men hon trodde att de sku va, men hon faila endå me kokosbollarna å råka sätta nalleris i ist för havreflingor (hahaha gud ja skrattar bara ja tänker på de xD)


sen har ja haft ont i halsen hela dan, så när ja kom hem kom ja på att stark mat hjälper mot förkylning, så kolla ja kylskåpet och hittade ett pack med hela, vackra chilis!
så jag tog en och FITTAN VAD STARKT DET VAR x''''''''D
det bränner fortfarande i min mun
men det hjälpte iaf :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar