28 april 2012

IT'S SO PINK I'M GONNA DIE!!!!!

hahahahaha omg!!! när ja såg de här texturepacke måsta ja bara testa ladda ner de xDDD
fyfan va gulligt allt är :3 
åsså får ni en fin liten titt på några saker i min server åxå xD



 mitt träd :3
 spindel xD
 skeleton :D
 min asjobbiga katt som helt plötsligt ploppar upp när ja håller på bygger ._.
 IT'S SO ROSA I'M GONNA DIE!!!!!!!!!!!!
enderman :D 
 zombie :D
 livvakt :3
 Tobbes hus
 HAHAHAHAHAAH älskar creepers <3 fyfan va söt


 bybor xD

 tihi vete :DDD









Jojjohhs regnbåge passa skitbra in i den här servern xD samma med hennes slott
de va nog de bästa me den här texturepacken :3 

men ja behåller no min gamla texturepack än så länge xD de där blev för mkt rosa för mig xD
men gullit vade :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar