24 april 2012

jag skrattar idag, kanske gråter jag sen

HEJ! :D
kom på en sak som hände igår, för innan första lektionen sa Jojjohh:
Jojjohh: jag är törstig
Jag: drick då.
Jojjohh: jag gör det nästa rast, men som Monica sa någon gång på hkn: "det är jättebra att dricka men när man är törstig är det för sent."
timmen efter första rasten
Jag: va vade du sa att Monica hade sagt på hkn?
Jojjohh: ehm... det är jättebra att dricka men när man är törstig är det för sent.
Jag: jajuste... drack du på rasten nu då?
Jojjohh: ... ne

och idag såg ja min syrra i skolan o.O på lektionen såg ja henne utanför klassrummet, så på rasten tänkte Jojjohh å ja gå ner å se om vi kunde hitta henne, men det gjorde vi int, så vi gick upp igen och satte oss vid ett bord
Jojjohh: har hon lockigt hår? *tittar rakt fram*
Jag: ...ja? *svänger mig om och ser henne vid ett bord* ._.
så vi sprang runt å leta i onödan D:

annars så har de vart nån som ringt mig flera gånger idag :s vems nummer börjar på 0265? o.O Jojjohh gissade på att det är en turk eller någon från Kanarieöarna som vill anmäla mig för att jag tog med en sten
fast det är Jojjohhs exempel så det stämmer säkert int :D
kan man googla sånt? xD

aja... annars har ja int gjort nått :D



elr jo, ja har gjort dessa på en sida ja hitta: http://mtkocak.net/funmap.htm
där man ritar i typ pixlar? xD hah men ofc har ja haft bild till hjälp men ja blev endå jävligt nöjd :D fast eftersom de int finns fler färger än de där blir de ganska fult, men aja xD

För Alla Dom - Ison & Fille


Jag Skrattar Idag - Ison & Fille

Från Hjärtat - HighWon (Ison & Fille)

vafan ja har börjat lyssna på SVENSK rapp? o.O
svenskar passar int som rappare, men det här e faktiskt bra :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar