25 april 2012

random test :D har ja haft den här rubriken förut?

har tråkit å hitta testsak i Olivias blogg :3

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen... :C
Vem fick du senaste sms av? min syrra xD
Vem tänker du på nu? den vanliga :3
Vem pratade du senast i telefon med? min far ._. känner mig allmänt forever alone av de här frågorna xD
Vems hus var du senast i? MITT :D nemen... typ... Linda för 100 år sedan? vad osocial ja blev helt plötsligt :s
Vem önskar du var med dig nu? 3 frågor upp.
Vem är din favoritsläkting? öhm... vet int riktigt xD beror på vad de gäller


VAR

Var är din mobiltelefon? framför mig :D
Var handlar du mest? beror väl på vad?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? the BASEMENT 8D
Var åkte du senast bil? bil? bil har ja int åkt på några år känns de som... men typ... till kyrkan? xD för nån vecka sen o.O


VAD

Vad åt du senast? ett chokladägg :3
Vad drack du senast? nån tropisk juice ja hitta i kylen xD
Vad är det för färg på dina byxor? grå 
Vad är den närmaste saken som är blå? mitt tangentbord :D
Vad har du på fötterna? sockor..?
Vad är din favorit färg? ehm... regnbågen. nemen ja ändrar mig typ hela tiden :P
Vad hör du just nu? hör? kan man fråga så? xD iaf så lyssnar ja på musik så ja hör ju musiken o.O


HAR DU NÅGONSIN

Målat om ditt rum? ne... elr int MÅLAT iaf xD men de sku va ascoolt att ha en vit vägg ja kunna måla memes på :D
Dansat framför en spegel? hah vem har INT det? xD
Fått hicka? ................ neeeeej... jag har ALDRIG fått hicka ._. eh.. o.O
Stulit pengar från en kompis? ne :P
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? öööhm... säkert har ja
Varit i slagsmål? lol jo xD
Smugit ur ditt hus? ja :P
Älskar eller saknar någon nu? såklart
Sovit i någon annans säng? jaa xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar