29 augusti 2012

jävla rubrik

minns int när jag skrev senast...
i alla fall har väl inget speciellt hänt
eller jo, min älskade mor glömde mej i stan igår.
först for jag till Lindas mors jobb och käkade kakor, så for vi och åt hamburgare och sen gick Linda å ja in till stan, meningen var att mamma skulle komma och plocka upp mej vid fem så att vi skulle köpa moppehjälm
men när jag ringde henne vid 10 i fem
var hon hemma.

så först gick jag med Linda till musikinstitutet, så fick jag mess av mor att hon skulle hämta mej, eftersom ja int hade pengar till buss, så jag gick tillbaka och satte mej på en parkbänk utanför biblioteket som den uteliggare ja är :D
vi for iaf å köpte en vacker liten hjälm åt mej :333



åsså nu när jag äntligen har en webcam så måst jag utnyttja den :D tyvärr så funkar int Elins via skype av nån fucking anledning så vi e på msn >:I

och när ja int blivit glömd i stan så har jag suttit hemma och käkat glass å sett på när pewdiepie spelar :333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar