19 augusti 2012

Täby Centrum + WIIIIIIII

aah...
har vart i Täby idag med Elin :D
och har hittat i stort sett allt jag vill ha




och ett iphone skal :3 ja har bara sett de på typ... andra... som typ älskar såndärnt me kaniner å gulligheter förut, men när ja såg de där måsta ja bara köpa de
åsså nagellack
en GUL tröja, linne, underkläder, örhängen
och
ett
WIIIIIIIIIIIIIIIII
haha de har ja int berättat va? xD när ja va hos Julle å spela dansspelet som jag blev förälskad i så fråga ja mamma på skojj när ja kom hem om int vi kunna köpa Wii och hon ba "nåja, kanske, vad kostar de då?" så googla jag och det kosta typ 150€!
så jävla billigt!
och eftersom vi fick snabbplanerat att fara till Sverige, vi bestämde allt på typ en halvtimme som sist xD så då passade jag på att köpa ett idag!
och egentligen sku jag ha köpt det för mina pengar men mamma sa att det kunde bli för tidig födelsedagspresent
TAAAAACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar