22 augusti 2012

ska du gå i skola i gymnasiet?

känner att det kommer komma väldigt mycket bildlösa inlägg nu när jag börjat skolan igen xD
alla verkar ju säga att nian kommer gå jättefort, fast med tanke på vårt skitschema och alla omständigheter så undrar jag verkligen om det gör de...
hade i alla fall YV idag :D yrkesvägledning...
jag höll seriöst på att somna.

sen igår när släkten kom hit så fick jag sammanlagt 100€ (snåla släkten >:C fast ja ska väl inte direkt klaga.. xD) och 5 små chipspåsar av min bror......... i stället för att köpa EN stor, köper han FEM små.

det var jättegulligt igår btw när Gabriel kom hit :3 för jag gav honom 3 småbilar
Gabriel: *tar upp en grön bil* BLÅ!!!!!!!!!! :'D
Susanna: nej, den är grön....
Gabriel: *tar upp en vit bil* VIT!!!!!!!! :'D
Jag å Susanna: braaa :DDD
Gabriel: *tar upp den gröna bilen igen* VIT!!!!!!!! :'D
Jag: XDDDD

och förut idag så när jag pratade med Elin om vart jag ska efter nian:
Jag: man kan ju gå i gymnasium i Sverige också...
Elin: mm........................ ska du gå i skola i gymnasiet? :D
Jag: ....... 
EDIT: Tobbe klaga på att han int fatta när ja berätta ._. så Elin fråga fel å sku egentligen fråga om jag sku gå i skola i Sverige

haha istället för bilder blev det lite annat... :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar