3 augusti 2012

KATTUNGAAAAR!!!

shit
vad...
om nån undrar var jag vart
så kom Elin till mej i måndags, och vi for till Skeppsvik och badade och medan vi guppade omkring i badringen (som vanligt) så berättade Elin att hennes mor hade sagt att de skulle ta med mig till Sverige
så på ungefär 2 timmar bestämde vi allt och packa och allt sånt för NÄSTAN en vecka
så jag har vart hos Elin :D
fast vi har int gjort så mycket men vi har endå haft skitkul :)
och jag har lekt med KATTUNGAAARRR <3 de var samma som föddes på natten sist jag var hos Elin :'3 jag som trodde att jag aldrig sku få se dem igen
fast eftersom de här kommer bli jävligt mycket BILDER framförallt
så får de bli i ett nytt inlägg xD
fast de här är bilder från måndagen :3



 oooh juste! fick nytt skal av Elin :'D souvenir från England sa hon
omväxling från mitt gråa gameboyskal som börjat bli tråkit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar