29 juli 2012

sorry

sista RockOff kvällen igår då :D hade verkligen skitkul 
fast jag började med att fara till Linda och så gick vi ut och lekte med Viktor och grannungarna  (kids next door, you know (nån annan än ja som kommer ihåg de barnprogrammet?))
meeen iaf 
efter att blivit helt slut tack vare Viktor som aldrig ville sluta springa omkring så for vi till stan
Linda och jag gick mest bara runt i början och Linda fick en fluga i ögat så vi fick svänga in till arken och söka upp en toa
kändes lagom fint att lilla Linda och jag gick in där bland alla fulla gamla männskor :3

efter det gick vi och leta upp Jojjohh som satt på en parkbänk mittemot Park
där jag träffade mina föräldrar... pappa stog och vinkade utav helvete så det var int så svårt att missa han............
sen träffade vi på Julle som var jävligt slirig så sen blev alltså allt kul :D

åsså gick vi och tittade på fyrverkerierna oxå, eller vi gick till den där parken mittemot Hesse
där fick jag gräs i huvvet av Tobbe för att jag snodde en bit av hans sockervadd tidigare





MOBILKVALITEEEEEE :DDDD
fast de här bilderna med mobilen blev bättre än de säkert 100tals bilderna ja försökte ta med min kamera vid nyår...
antingen suger min kamera eller så är min mobil awesome

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar