12 juli 2012

yeah, it's painful

gissa var jag vart idag igen :)
hos Linda! såklart, jag bor snart där...
fast det är mycket bättre än att sitta ensam här ute i Eckerö framför datorn i alla fall
först for jag till hennes mormor och var lite barnvakt i typ en halvtimme igen
fy vad gulliga Ronja å Viktor är :'3

sen for vi till Linda å spela xbox
jag blev typ översvämmad av hundar kändes det som eftersom Trolle låg i min famn och när hon inte gjorde det stog hon bredvid mej å Sessan använde mej som kudde ett litet tag åsså va Prince å trampa på mej emellanåt åxå...



ja tycker inte om att ta bilder inomhus för allt blir så suddigt... fast å andra sidan har ja fortfarande mobilkvalite.. xD
men nåja
efter maten for vi på nån Bentes teater
trots att det har vart i Eckerö i 20 år så var det första gången jag har vart på de å det var faktiskt riktigt kul :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar