21 juli 2012

when you're happy you enjoy the music, but when you're sad you understand the lyrics

nu har jag klarat mig 1 dygn utan internet!
har vart LÅNGT in i skogen i Elins sommarstuga
och vi for tillochmed ännu längre in i skogen sen eftersom vi skulle till hennes farbrors stuga och bada
fast det var bara kul :3 för vi tog min ring igen om paddlade iväg långt ifrån stranden...
åsså var hennes kinesiska kusin där, första gången jag träffat någon från Kina :D fast hon hade ingen trekantig hatt eller hette typ Sho Ling eller nått sånt... hon hette typ Marina.. Merina.. Merlina... Marlina... nått sånt...

sen for vi tillbaks till Elin och gjorde i stort sett inget. Efter maten tog Elin, jag och lilla kinesen båten och rodde iväg nånstans och efter det satt Elin och jag bara och pratade
sen gick vi in och spelade en massa gamla dammiga sällskapsspel och väntade på att Kalle och Rosalie skulle komma hem med godiset
och jag har inga bilder för vemfan orkar använda en mobil när man inte har 3g och bara är vid sjön endå :)
men juste
det var så äckligt, för dom har ju utedass
och på toapappersrullen hade det vart SPINDELÄGG så när Elin gick på dass hade äggen kläckts och det var typ 40 småspindlar på toarullen..............
skönt att komma hem sen i alla fall............. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar