19 juli 2012

zzzzzzz

fyfan vad TRÖTT jag är!
Elin har sovit här och det mesta vi gjorde igår var att bada
även om det var en jättetråkig strand nere vid golfen så hade vi ändå skitkul tack vare min jättestora ring
så vi satte oss båda på den och paddlade iväg ut långt ifrån stranden och var rädda för sjögräs


och efter maten for vi till Kattnäs och åkte ring med Linda och det var åxå jättekul :D
å ja flög int av, ja fundera på om jag skulle göra de me flit efter en stund men jag gjorde det int endå... xD
och NU har jag jääääääääääätteont i armarna och på köpet känner jag mig skittrött
fast det kan bero på att Elin och jag såg på film till 4 tiden...
(Crazy Stupid Love och What's your number (andra filmen va bäst))
och idag ska jag gå och lägga mig tidigt.
heh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar