14 juli 2012

fuuck

fredagen 13:e eller?
först när jag vaknade så blev det strömavbrott. sen senare började det åska
nog första gången på väldigt länge jag vart hemma ensam hela dagen och inte ens rört min dator förrän vid 9 tiden på kvällen
för efter åskan så var internet helt fuckat...

nåja, efter att ha fått igång datorn tittade jag på när Lisa spela ao oni :)
och jag måst säga, att även om jag bara tittar på, och hon sitter och pratar, och jag skriver (eftersom jag också pratar med Elin samtidigt xD) så är det verkligen skitkul
där får ni se hur kul jag har med skrivandet på sidan
fast nu i efterhand när man läser vad jag säger förstår man nog inget xD fast det är inte jag som pratar med mej själv, Lisa svarar faktiskt :I fast hon pratar :I
ja lovar!

och vi döpte vår gubbe så fint, Bacon7
jag ville att han bara skulle heta Bacon men Lisa tyckte det skulle bli så konstigt så hon satte en 7a efter... xD

känns btw lite fel att jag skriver det här som om det är fredag 13 näre e 14 :I fast klockan e bara  halv 2 å ja har int gått å lagt mej än så det räknas int som nästa dag än

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar