6 juli 2012

slir långt ut i öknen (typ)

aah har haft en jättekul dag idag med Julle, Jojjo å Linda :)
först åkte jag till Hugos å sku köpa grädd
blev bara å kosta 50€... :D
sen for vi snabbt via Emil å hämta ett spel å sen for vi ner till Lindas mormors stuga
första vi gjorde var typ att käka chips å spela spelet vi hämta


kan btw säga att jag aldrig sett en mer modern stuga än den där... det fanns inte ens el! fast som tur var så blev det ju aldrig så mörkt att man behövde el

sen simma "vi"






hundarna kom åxå å simma
sen laga Linda mat (lövbiff å potatis >:I)
å det blev ju lugnt misslyckat pga att vi kom på försent att vi int hade nåra kryddor
int ens salt å peppar
ja visste att vi sku tagit tortillas elr pizza...
sen satt vi å fiska med potatisarna som blev över fast Linda typ råka tappa i över hälften men nåja
sen måsta Jojjo fara så Linda, Julle å ja gick till en kiosk å köpte glass
å sen for vi till Linda å såg på nån film (Crossroads (finns en LÅT som heter så! :D)) som va typ ganska gammal men endå bra :)
å sen spela vi nått spel som hette Risk
jag var den enda som int fatta ett skit och endå hade jag tagit över hela Amerika, Europa och Afrika när jag till slut inte orkade spela längre för de vart bara jobbigt
men jag vann :D

shit jag kolla igenom lite i min blogg tidigare och märkte hur jävla mycket smileys jag brukar använda, så ja har försökt sluta (har ingen aning om det märks i detta inlägg) men fyfan vad tråkigt och seriöst det känns att bli medan man skriver xD

:P :D :C xD XD :3 :) :O C: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar