17 juli 2012

i don't give a fuck about the weather, but i want my summer paradise

gu va tiden går fort... de känns som att det var en liten stund sen vi mötte Elin å nu har hon både hunnit sova här 1 natt å jag har vart hos Julle :O
nåja
igår for iaf Elin å ja till stan, anledningen va att köpa Sly 1,2,3 till ps3 och How i met your mother season 4...
jag hitta inget av de
så ja köpte nått need for speed till ps3 ist




så spela Elin å ja å sen så minns jag int va vi gjorde på kvällen och vid typ 10 såg vi 3 filmer...
först Jack and Jill som verka asbra men den va sämst av de vi såg...
sen Friends with Benefits som var skitbra :D och till sist nån Prom film som var helt okej 
de där länkarna var bara för att jag har tråkit (och för att jag tycker att ni ska se Friends with Benefits.)
sen idag har vi bara spelat sly å vart ute lite






dom flesta bilderna är Elins..
och sen ikväll for jag till Julle å Linda å jag såg typ mest på tv medan Julle typ baka något (som vanligt)
och på LÖRDAG ska jag till Rock Off! :D
om vi har tur följer Julle med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar