16 juni 2013

ÄGGRÖRA OMNOMNOMNOM


följande dag börjades med äggröra
jag vet inte varför men Elin ville göra äggröra
och det smakade skit
så jag åt flingor till frukost medan Elin satt där och petade i sin äggröra (hon tycker inte ens om äggröra xD)

sen kom Hanna & vi gick till först Elins gamla skola, sen till Emmas & Markus skola & sen till Ekerö Grillen & sen hem igen!
tanken var att vi skulle på nåns avslutning & antagligen träffa nån å ha kul
vi såg typ ingen förutom min kompis mensvärk som hälsade på så resten av dagen satt jag i Elins OnePiece & såg på Freaky Friday med Elin

sen på torsdagen tror jag att vi låg hela dagen och såg på Pretty Little Liars
det mest ansträngande jag gjorde (JAG) var att klä på mig. Elin hade pyjamas hela dagen
vi såg.. avsnitt... 2-16/17 nånting tror jag
kan det va möjligt? xD

på fredagen for vi på bio och såg


den var bra! jag älskar alla dehär animerade filmerna, även om de alla är så mycket bättre på engelska





och Elin var så sjukt glad på tunnelbanan påväg hem sen!
never seen a happier face! :D

och idag så for vi tillbaka till Åland!
nu ligger Lillis bredvid mig och spinner på skrivbordet och jag har aldrig sett en lyckligare katt





filmer lägger ja upp senare!
när jag fixat & redigerat alla dom

NU till "ROLIGA" SAKER xD

när Elins föräldrar ville att vi sku ut å segla:
Elin: men jag vill inte segla! och Therese vill inte segla! och de på scouterna vill inte ha henne där!

Elin hade massvis av bollar (sånna som finns i bollhav) överallt
jag: men varför haru en massa bollar överallt?
Elin: för att ja inte får plats med alla på samma ställe, så då måsta ja sprida ut dom!

Elin lyssnar på musik: vad är det för låt som kommer och varför spelas den inte?!
(det var roligare när hon sa det xD elr JAG tyckte det, Elin fattade inte vad jag skrattade åt)

en kväll när jag somnade tidigt och Elin fortfarande var vaken
Elin: *håller upp sin mobil framför mitt ansikte så att jag ska se en bild hon sku visa*
jag: *sover*
Elin: jahapp... *sätter på "sova musik" 
(vem vill inte somna till musik? det är faktiskt riktigt skönt att ha musik på när man ska sova, så länge det inte är typ death metal elr stuff like that xD)
Elin: hoppas hon inte vaknar av dethär...
jag: *vaknar*
Elin: omg ;_; *låssas sova så att jag inte ska märka att hon också är vaken & var anledningen till att jag vaknade*
jag: *sätter mig upp* Elin?
Elin: FAN HON MÄRKTE MIG

jag: JA KRYSTAR ELIN! JA KRYSTAR!
Elin: DU KLARAR DET THERESE! DET E VÄRT DET I SLUTET!!!
jag: jag får en röd, liten, skrikande, skrynklig potatis.......
Elin: DET ÄR INTE VÄRT DET THERESE, MEN GÖR DET ENDÅ!!!!

jag: *hoppar nerför en stor backe i skate3*
jag: det är så jag kommer ta självmord!
Elin: ......... ahh...
jag: fast det finns inga så stora backar här...
Elin: aww... vi kan säkert hitta nån sån backe åt dig!
jag: ...................... tack? xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar