16 juni 2013

starflyer - klassmiddag - gungor - regnbågshår - weeyy!

TILLBAKA HEMMA WEEEY

kan börja med middagen som blev så mycket roligare än vad jag trodde den skulle bli! 
fast det roligaste på hela kvällen var nog efter middagen då jag satt med Jojjohh & Julle i soffan utanför Dinos
jag vet inte hur mycket vi skrattade och jag minns inte ens vad vi skrattade åt, men vi hade så sjukt kul!


(btw gud vaja älska mina fake eyelashes ;__; enda nackdelen var väl att det var så jobbigt att få dit å sen blev mina ögonlock helt kladdiga)

på lördagen tog jag min Benelli och körde ut i Skag
och träffade min kära lilla vän Elin!
eller träffa och träffa, jag snarare hämtade henne och det var dessutom första gången jag skjutsat och det gick jättebra :D vi vart lite rädda att jag skulle råka svänga ner i det vattenfyllda, skitstora diket vid vägkanten några gånger i början när jag vinglade som helvete, men vi klarade oss xD


sen vid sextiden for vi till färjan å inget mer hände typ på hela dan vaja minns!

på söndagen tvingade Elins föräldrar oss att fara ut och segla.
that was huriblu ;_; det åskade och ösregnade
det roligaste var nog hemvägen och fiskpinnarna i korvbröden vi åt

på kvällen for vi till Sandudden och gungade en såndärn..
en gunga... som är askul.. man gungar runt i en cirkel å man får asont i rumpan av saken man sitter på
iaf det var skitkul!
och efteråt låg Elin & jag på kompisgungan några meter därifrån och skrattade åt ingenting





dedär är en "kompisgunga"! (som dom tydligen kallar det i Sverige, här heter de typ bara gungor..) 
den andra har jag ingen bild på.. well

på MÅNDAG
for vi till Vällingby och käkade på McDonalds, och jag köpte örhängen, armband och Sonic Generations till ps3 och en bok
med andra ord, jag gjorde av med typ hälften av mina pengar jag tog med till Sverige


på kvällen for vi till Sandudden och samma gunga IGEN
pga att vi hade så jävla kul dagen innan
 fast nu fick vi tråkigare så vi hörde med Markus, som bor typ bredvid där, om han ville komma ner till gungan och ge oss fart (för att vi var så dåliga på att få den att gå fort xD)

så då blev allt genast asmkt roligare och sen gick vi upp till Ica & köpte glass och sen gick vi till nån strand där Elin bland annat fastnade i en gunga, medan Markus kastade stenar i vattnet (macka) och jag blev rädd för några typer i 20års åldern som körde runt med sin bil i cirklar på parkeringen
(ja trodde de planerade att köra över oss)











å när vi kom hem skaffade jag regnbågslugg!
dessutom sov Sigga ganska kul :D





fast det var bara hair chalks, dessutom målade jag inte ens noga så den försvann redan nästa dag D:

och den nästa dagen for vi till Gröna Lund!
lika kul som det alltid är på Grönan, nackdelen var att det var SMOCKFULLT av folk så köerna var typ aslånga
20 minuters kö till Jetline. JETLINE ;_; den brukar gå fort normalt

så åkte vi såklart Eclipse också
VÄRLDENS HÖGSTA STARFLYER PÅ 121METER OMG
och jag är höjdrädd så jag var så jävla rädd i början, men det var helt AMAZING :D
det kändes som att man var i en dröm när man åkte runt där uppe, och såg hela Stockholm
och då var det verkligen HELA Stockholm

(från Grönans hemsida)


inte sådär dramatiskt
men man såg nog iaf sådär långt!
IM SO PROUD OF MYSELF YAY





å på kvällen så tältade vi och såg på Easy A
Sigge klättrade på tältet hela natt
en 
(Lillis klickade på enter så den bytte rad & jag har med det BECAUSE I CAN)

nu måst jag nog sluta dethär för det blev aslångt inlägg
hoppas blogger inte kraschar, jag vet inte hur långa inlägg man kan ha xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar