6 juni 2013

fotboll + fritt fall

det var fotbollsdag idag!
lika tråkigt som vanligt
och min klass kom tvåa :D I'M PROUD ANYWAY. vi vann ju förra året så de gör inte så mycket nu ^^

sen övade vi i kyrkan i typ 1 timme
och efter det for Julle, Linda & jag till typ nån sjösäkerhetssak

ignorera mitt finger

en såndärn! (Julles far e typ... sjökapten?)
å högst uppe där så hängde en jättestor orange typ "ubåt" elr livbåt elr vaman ska kalla de, som luta neråt, å den fick vi åka ner i vattnet med :D

de värsta va att gå upp för trappan xD speciellt när man såg igenom trappstegen & ja e höjdrädd näre gäller trappor ;_;
sen fick vi gå in i dendär saken å vi satt typ me ryggen mot den del som luta neråt, så man typ halft låg på stolarna xD

de va askul fast på samma gång läskit
som fritt fall typ, bara att dendär inte satt fast i nånting, den bara släpptes ner

MEN jag har minne för livet! och det var helt klart värt att pröva på :DDDDDDDDDDDDDD

sen for jag till stan med Julle & Linda, no för att Linda for typ direkt xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar