4 juni 2013

projekt..lämnar..in...dag........

JAG KÖRDE TILL SKOLAN IDAG
det
ska jag säga
var ett rent helvete :D
det var så jävla kallt xD fast jag hade inget annat sätt att ta mig dit heller

men förövrigt var det ganska så skönt, vi fick komma dit när vi ville så att vi sku hinna ställa fram projekten innan klockan 12 och halv 2 fick vi glass och kladdkaka och sen fick vi fara direkt! :3

så Linda & ja for till Maxinge för att ja sku hitta högtalare till min mobil och Linda sku ha kläder
jag hittade bara svindyra högtalare så jag kom fram till att pappa får köpa.

sen for vi till Lindas mors jobb och åt kakor och drack varm choklad i typ 1 timme :D

å sen for vi till Linda och käkade köttsoppa! xD
egentligen stannade jag bara för att värma mej, så fick jag mat på köpet :D YAY

å ikväll har ja pratat med Elin & redigera videos :3333333 

bara att hoppas att ja int får en hemsk förkylning nu efter att ha kört så aslångt i regn och typ 8grader! ;_;


här var kakskåpet :'D jag måste verkligen dit oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar