28 december 2013

AMNESIA JUL!!!

har int skrivit på aslänge
har inte riktigt haft orken heller så
firade jul hos Dan & Susanna & hade rätt mysigt
fick allt från en iphonehögtalare som var så tung så jag knappt fick upp den för trappan till nagellack

fick dessutom Amnesia av Pontus!!!!!!!

kolla vad fint!!! fick båda Amnesia spelen dessutom, även om jag bara sa att jag ville ha The Dark Descent menmen tack iaf! ska spela ut första först bara!!

så fick jag en massa spel & böcker & garn & tråkiga lakan & presentkort etcetcetc

sen på annandag jul? hursomhelst, i förrgår
började jag spela mitt underbara spel & Emma kom & hälsade på & vi satt å blev asrädda å hade skitkul
förstår dock int hur jag ska kunna spela klart de för så fort ett monster kom kastade jag ifrån mig musen & tangentbordet till Emma & gömde mig bakom händerna (för alla vet att det är bästa gömstället när man möter ett monster ._.)

på kvällen for jag till Linda på middag & igår på dagen for jag till stan med Emmisen
& på kvällen for jag till Jockus
å vi började kolla på Ranma som var awesome, så ska väl fortsätta se på det! xD

och nu är jag i Jomala och lyckades precis fixa internet i datorn!
WOOP




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar