2 december 2013

lilla JUL its december already shit

i fredags
var jag ensam hemma hela dagen
vi var ju lediga
så jag njöt av ensamheten
& vid 4 var det meningen att jag skulle ta bussen till stan & käka kebab med pappa
men så kom Ingvald körandes precis när jag skulle stiga genom dörren
så jag fick åka med honom
och efter det for jag till Jockus & spenderade resten av helgen där
å hade jättekul lillajul & vi käkade typ 100 chokladtomtar, spelade wii, spelade monopol (vilket jag förlorade ._.) & myste c:

& idag åkte Emmisen med i bussen så vi satt & skrattade hela vägen till skolan
så hade vi någon fair sex grejjs
och sen skulle vi fixa vår portfolio
men vi vart klara fort så vi låg på puffarna och sov
så kom Mojje & härjade & skrek om att vi inga fick sova på lektionen
fy vad sur hon har blivit. usch. usch.

sen missade jag faktiskt skjutsen till stan så jag låg 2h & väntade medan Emma & Jocke skrev hissaprov
& sedan for vi till stan

& ikväll
har jag typ int gjort ett skit
å DEHÄR ÄR SÅ TRÅKIGT
ATT SKRIVA OM
så jag ska leta upp lite roliga bilder på älskade tumblurrrrrrr
brb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar