28 november 2013

U-N to the D-E-A-D

woah
har haft
roligaste skoldagen på länge
å då menar jag lektionstid
rasterna är nästan alltid kul

vi hade teckning först
& jag ritade en adventure time style ängel
för vi skulle göra änglar
& alla ritade jätteseriösa dramatiska bilder
och där satt jag och körde adventure time
fast å andra sidan föredrar jag att rita oseriöst.

sen smyckesdesign
& Emma&jag gjorde pärlarmband
och hade skitkul
förlorade tålamodet
svor
skrattade
& misstolkade saker
och vi gjorde samma följande timme
bara att då käkade vi colaremmar
å Tanja, vår underbara lärare gick förbi
när vi skrattade å skakade socker ur colaremmarna
& sa typ "herregud ni kommer få sockerchock!"
så tog hon Emmas colarem som hon höll i och åt upp den
och gick iväg
och där satt Emma & jag kvar och dog av skratt 

och imorrn är vi lediga!
helt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar