25 november 2013

put a bullet in my head and im gone, gone, gone

tydligen så har jag en trebent råtta som bor i min vägg
pappa påstod att den var trebent
och i min vägg bor den i alla fall
för den höll mig vaken 2h natten till söndagen
jävla skitsaker

vet dock inte om den bor kvar i min vägg för jag sov hos Jockus inatt

vi spelade btw Kingdom Hearts.
och jag fick sån nostalgi
och nu saknar jag min barndom

och idag var rätt så seg
det roligaste som hände var efter skolan då jag & Jockus satt utanför zooligan & käkade kakor

dessutom bakade jag chocolate chip cookies ikväll!
fast de blev å se ut som små knöliga högar med havreflarn & chokladbitar?
nåja men gott var det iaf.
föredrar dock såna man får på Subway

 dehär är vad som händer på projektet när dom lämnar oss ensamma i dramarummet.
fast Emma&jag låg bara & sov
men
whatsoever.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar