13 november 2013

will you still like me when i fall apart?

söndag:
for till stan & åt KEBAB!
sen skjutsade mina föräldrar mig till Jocke å sen for de till Park & åt farsdagsmiddag
medan vi satt å spela typ
Ratchet&Clank
å sånt

måndag:
Emma åkte med i bussen på morgonen
så vi hade askul
fast i stort sett hela skoldagen sög
men efteråt gick jag in mot stan från musikinstitutet
där ja träffade Jocke igen & vi gick å köpte kakor & milkshake

tisdag:
började med tråkiga lektioner
på målningen ritade vi lyktor
vilket gick åt helvete
sen hade vi nyhetsrapportering i våra nya usla grupper
fast jag satt & chattade med Emma hela lektionen
är så sjukt förvånad att ingen märker oss
vi sitter lixom och tittar ner i våra knän hela lektionerna
och skriver
och skrattar emellanåt
och hänger inte alls med
men INGEN av lärarna iaf märker oss
men så fort någon annan tar upp mobilen lite sneaky så säger nån till
ibland är det underbart att vara osynlig.

efter skolan gick jag & Jocke till Select & köpte hamburgare medan vi väntade på bussen
sen hos honom spelade vi en massa
såg på Despicable Me 2
som var awesome.

onsdag: öhm... =
idag:
de sku egentligen ha vart någon föreläsning klockan 8 på lusse
och sen skulle vi bara haft en lektion i skolan
så vi sket i att fara
och sov till 9 ungefär

dessutom ville min "kompis" mensen hälsa på
för första gången på över 2 månader
men ska väl inte klaga
sjuksystern trodde jag var påväg att få anorexia ett tag eftersom jag dessutom gått ner i vikt
men
whatever.

sen så gick vi upp å åt jordgubbssyltsmackor
å chokladglass
å vi laddade ner ao oni
OCH spelade ut det
å hade otroligt mysigt hela dan c:

och ikväll har jag bakat cupcakes åt Emma!
som blev asgoda
100000 gånger godare än de jag lagade till min födelsedag för ett par månader sen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar