8 november 2013

love yourself so no one has to, they're better off without you.

woah
jag har tydligen inte bloggat på ett tag

hursomhelst
minns jag inget av veckan heller
alla veckor går så jävla fort ._.

jag har bara sovit typ hela veckan
å igår hälsade Joacim på
å idag
ööh

hade jag trash
å satt i en timme & chattade med Emma
och ingen märker att jag är på mobilen
detsamma med Emma
vi skulle kunna bilda en klubb för osynliga människor
inte för att jag klagar.

sen nästa trashtimme kom Emma & hälsade på istället
å inget kul hände väl fram till bussen
Emma hade monster
så vi blev helt hyper
och vi som sitter och skrattar hela tiden vanligtvis
blev bara ännu värre då
av allt socker
och gud jag dricker aldrig energydrink så jag typ dog ;_;
men vi hade en så sjukt kul bussresa

fast när vi var framme i stan var vi helt slut
all energi hade typ runnit ur oss så vi släpade oss till Bazar för att köpa hårsprayfärg
sedan släpade vi oss vidare mot Strandnäs för att köpa hamburgare
fast när vi började närma oss musikinstitutet försvann långsamheten för vi började spraya vårt hår lila och blått på vägen
vilket inte var särskilt lätt när det blåste

sen efter att ha ätit underbara hamburgare på Tombos drog vi oss tillbaka till biblioteket



muh
typ
det hackiga resultatet
jag råkade spraya blå färg över halva ansiktet
för jag missade håret
men jag stod i typ 5minuter & försökte gnugga bort de
och allt syns så dåligt
men det var awesome xD

hade iaf askul i stan med Emma
och det är så sjukt otroligt hur jävla lika vi är
som om vi skulle vara systrar xD fast det är vi nästan
men whatever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar