22 november 2013

BURRITO!!!

jag kan börja med att berätta att torsdagar suger.
för vi har bara jobbiga timmar
där man måste vara KREATIV.
och att vara kreativ är inget jag är bra på bland folk
så wtf tänkte jag med?

det roligaste som hände var när Emma blev en burrito
och dessutom blev det strömavbrott precis innan vi skulle till bussen


när jag tänker efter ser hon lite mer ut som en taco

hursomhelst
efter skolan
for jag till Jocke
och idag
så skippade vi skolan
för det var så skönt att sova
och
uh
säg inget till min mor ;_;

så vi gjorde inget halva dagen tills jag skulle till bussen till stan
fast
vi missade den
och fick gå den långa vägen hem igen

dessutom färgade Jocke håret rött och lyckades äntligen bli av med den gröna färgen efter typ 3 försök elr något idk

så nu har jag en tomat till pojkvän




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar