2 november 2013

where did november come from?

jag förlora min röst igår
fram till typ 10tiden så kunna jag knappt prata
jag bara väste fram konstiga ljud
fuck förkylning </3

och sen såklart efter 10 så följde Emma med på trashen
för att kunna prata för mig
så fick jag plötsligt tillbaka min röst
å vi satt å skratta hela timmen å ja sticka å hon sprättade upp tygbitar åt mig

sista timmen så hade vi nån överraskningsgrej
Bodil hade ordat med kuddar & tända ljus nere i dramarummet så satt vi i en cirkel när dom berättade spökhistorier & en massa fakta om halloween
och det var så sjukt mysigt
jag somnade tillåme en liten stund
och vaknade till nån historia där de var nån gubbe som höll på att stycka sönder ett lik och gömma kroppsdelar under golvplankor och jag undrar vad första delen i historian egentligen handlade om..

sen fick vi pumpkin pie!
första gången ja ätit pumpa i mitt lilla liv & de var väl ätligt. xD

och i bussen påväg hem satt jag & Emma längst bak & skrattade och hade askul & störde precis alla andra stackarns männskor som satt i bussen
enda gången vi faktiskt tystnade var för att vi skrattade så jävla mycket för att Emma slog sitt finger i nån grejj på sätet så hon låg och dog av smärta medan jag dog av skratt

sen när jag kom hem kom lilla Elin & hälsade på!
vi spelade playstation & såg på Monsters University och gick faktiskt & lade oss redan 12
fast
vi låg uppe & pratade till 4
såå.
.
..

men det var så mysigt endå 

och nu
har jag
tråkigt.
UGH

elin: en gång när jag hade strumpor på mej så var det ett hål i dom åsså kändes det som att det var någonting i strumpan och så tog jag ut de...
jag: och så var det din FOT!!!!!!!
elin: *gasp*

happy halloween because i dont know the fuck what
PICTURE
THERE YOU GO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar