31 oktober 2013

happy halloween?

hm
jag for till skolan
idag
igen
med typ världens mest täppta & snuviga näsa
men whatever
jag hade askul hela dan
so it was worth it.

första timmen
så ritade jag av Beinta
men eftersom jag hatar att visa upp mina teckningar, om jag inte har gjort nånting riktigt speciellt elr oseriöst som är whatsoever
så tänker jag inte visa er.

andra timmen
följde Emma&Joacim med på teckningen
å jag fick i uppgift att rita av Emma
som inte kunna sitta still
så jag ritade bara oseriöst hela timmen
tillåme Joacim ritade mer seriöst än mig
och endå var det min lektion..

sen hade jag smyckesdesign som jag helt plötsligt är med i!
jag satt och böjde trådar
vilket var omöjligt
sen kom Emma & sku hjälpa mig
men hon var förfan lika dålig som mig
så vi satt och skrattade hela lektionen tills vi fick skratt träningsvärk i magmusklerna

å sista timmen hade vi pärlor grejjs
fast då satt Emma&jag först tysta halva timmen & var helst slut i magmusklerna
men sen så brast de å vi satt och skrattade åt allt&alla igen
så nu kommer jag ha sixpack imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar