26 oktober 2013

woah fredag? int längre. lol.

that moment när ja sitter å tittar igenom bilder i min dator
och ser alla på mig
och ber till gud att jag inte har lagt upp dem någonstans.
jag vågar inte ens kolla här.

whatsoever
så for ja till skolan till 9 igår
fastän ja int skulle ha nån lektion förrän först efter lunch
men ja sku endå ha behövt stiga upp i typ samma tid
så jag låg å sov i soffan i typ 1-2 timmar
tills Emma kom å hon hade hål så vi satt å pratade resten av timmarna fram till lunch
fast det var faktiskt skitkul
som i stort sett resten av dagen blev
förutom projekt
för de sög.

å efter skolan for jag till Joacim å skulle se på supernatural
fast det gick int så bra
för vi båda somna i episode 3...
å sen spendera vi resten av kvällen me att spela gta & needforspeed å se på youtube
fast de va jättekul endå c:
åsså fick ja träffa alla hans hundar
som typ höll på störta över mig som nån jävla elefantflock
ugh läskigt
fast dom va jättesöta hela bunten :3


och idag.
har jag haft.
så.
tråkigt.
ja bytte ut en massa bilder på min garderob
å sov ett tag i soffan.

ughr nu tråkigt.
image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar