7 oktober 2013

regnbågsstickning

det jobbigaste som finns är att börja skriva ett inlägg
för man kan int skriva "hej"
för de är sånt man skrev när man var liten och jag menar
PFFTHHH
JAG ÄR INTE LITEN LÄNGRE ELLER VAD SÄGER NI?!
my-beautiful-disfunctinol-life:

demi lovato funny gif - Pesquisa do Google on We Heart Ithttp://weheartit.com/entry/78310051/via/ssmiler

whatsoever
började dagen med 2 timmar projekt!
de enda vi gjorde var att skriva saker å lyssna på Mojje
fast ja å Emma satt å rita överallt i mitt häfte
å ja råkade förstöra min penna
tack vare pennvässarn
jävla pennvässare.

och på trashen så lyckades jag tappa maskorna på min fula stickning
dessutom så tänkte ja byta färg
för vem vill ha vit stickning?
uh vad tråkigt
ja ville hellre ha den gråa eller svarta
men de fanns ingen svart
å Lucy hade den gråa.

but however

så tog jag Emma (som var å hälsade på trashen omg) me mig till garnlådan
å hon valde ut ett regnbågsfärgat garn
å ja såg ett rött å sa "men ja vill hellre ha denhär D:"
men sen va typ alla männskor emot mig
å alla ville att ja sku sticka i regnbågsfärgat (alla = ungefär 4pers)
så nu gör jag varsina regnbågsfärgade armvärmarsaker åt två av dem!
så jag ska lära mig hur man gör å bli proffs å sen när de e klart kan ja göra ett par egna i en snygg färg till mig!

missförstå mig ej. regnbågen är vacker, men ja vill int ha nått sånt på mig.

sen så tappade jag maskorna igen
och så råkade jag glömma en maska
åsså dessutom stickade jag på fel tråd
så när Lina (vår lärare) kom å sku fixa till allt
suckade hon jättehögt å sa
"herregud jag måst ta å sätta mig ner med det här."

så det kändes lagom bra. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar