4 oktober 2013

STEAM, WELCOME BACK MY OLD FRIEND.

jag installerade Steam för ungefär femtonde gången i min dator
jag vet int hur många gånger jag har installerat de förut för att köpa lite mer spel
men
allt..
är så dyrt..
de är ju de att ja inte vill slösa pengar på de...
de e inte de att ja inte kommer spela
de finns bara så mycket ja vill ha
så.. ja kan inte välja..
;_;

hursomhelst så hade jag hål första timmen idag
så jag låg och sov i soffan enda tills Emma kom å hoppade på mig och tog halva soffan
efter de hade vi studieteknik och till min lättnad fick jag veta att det är sista gången studieteknik nästa vecka innan vi byter period! gud vad skönt.

sen hade vi lunch & Emma & jag planerade att gömma oss i dramarummet eftersom vi sku ha projekt sista timmen å presentera vår plansch.
fast hon åt så jävla länge så vi orkade aldrig så vi satt i sofforna resten av rasten å pratade tills Joacim kom å vi bestämde att han fick läsa allt.
nästan iaf

efter projekten sku mor min hämta mig så jag behövde inte skynda mig till nån buss, så jag följde med Emma runt hela jävla byggnaderna och letade efter hennes väska.
till slut efter typ 10!!!!!! minuter, hittade vi den i kapprummet där jackor å väskor SKA hänga. bara att nu var ju kapprummet tomt, förutom den ENDA tröjan som hängde framför hennes väska..

och nu hade jag tänkt spela sims
men i misstag så råkade jag klicka igång en atl låt och nu är jag fast.
jag vill inte ha musik på medan jag spelar sims för mitt sims börjar lagga så lätt å jag vill undvika kraschar.

så fuck that shit
nu sitter jag här å gråter över steam å är hungrig.
jag funderade på att köpa Scribblenauts för 20$
men det känns så mycket..
fast ja har velat ha de spelet sen Pewds började spela de för 100 år sen
eller annars Amnesia också för 20$
men jag kommer väl aldrig våga spela de själv endå..

och jag far inte på open by night ikväll
(om det nu är ikväll? what?)
jag har ingen att gå med...
image
 så jag ska väl sitta hemma hela kvällen, käka chips, dricka cola & se på nån underbar serie 
(Happy Endings)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar