20 oktober 2013

FIRST DAAAAY (erh night) in... LONDON?!

WOAH så har man vart till London!
fast vi var där i bara två hela dagar
de andra två så vare bara flygplan. bil. färjor. tunnelbana. gå.

ööhm
ska jag ta de dag för dag?
YEP. I'LL DO THAT.

FÖRST i torsdags så träffade jag Jojjohh & Linda på båten!
vi såg på barnprogram på tvn å spela kort! :3
jag: du borde färga ditt hår...
jojjohh (som börjat få urblekt hår): jag vet..
jag: ... lila!
jojjohh: WHAT? XD

sen gick vi ner till Tax Freen
å jag tappade bort mina föräldrar
å Hubbe tyckte jag skulle ropa efter dom i infon.
så han gick runt å skojja med mig om det

SEN efter typ asmånga timmar var vi äntligen framme på Arlanda!
där jag tappade bort mina föräldrar IGEN
i köpdelen
så jag satte mig ner i en stol som man kunna snurra på å ritade å laddade mobilen! c:
SO COZY


 LONDON. IT'S SO AMAZING.

 helt klart den finaste bild jag tog på hela resan.
och som på alla bilder, så råkade ja få med mitt finger i hörnet ;_;


och somna aldrig på ett litet sas-flygplan
jag hade så ont överallt när jag vakna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar