24 oktober 2013

my paradise

LONDON.
DAG 3.
LÖRDAG.

vi gick och käkade pannkakor på frukoststället mittemot hotellet!
och det var så SJUKT GOTT.


JUST OM NOM NOM NOM NOM

sen åkte vi buss runt i hela London, fram å tillbaka överallt

BIG BEN PÅ FÖR NÄRA HÅLL.
BIG BEN PÅ FÖR LÅNGT HÅLL
LONDON EYE FRÅN SIDAN
LONDON EYE UNDERIFRÅN
sku dedär ha ramlat ner skuja ha blivit potatismos
jag hittade Baratie.
alla som läser/serpå One Piece vet vad jag snackar om.
inside joke muehehe

sen hittade jag en BOKHANDEL!
som var ENORM!
typ rena paradiset
och det tog aslänge att hitta till YA böckerna, men när jag väl hittat dom, så satt jag där och letade efter bra böcker i typ en halvtimme

JAG KÖPTE 5.

BEAUTIFUL

och sen fick JAG släpa på alla

sen gick vi igenom Londons största köpgata
som var hur lång som helst
fast det fanns typ inga affärer med kläder jag ville ha
som tur har jag min plan B.
bluebanana.

elr så drar jag till Stockholm nån helg och vandrar runt i mina favoritaffärer där.
Stockholm <3

sen gick vi vidare på stan å genom Londons största park och typ
en massa sånt
 denhär vägen påminde mig så mycket om cykelbanan i pokemon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar