28 oktober 2013

my best best best friend. so so so nice.

*elin ska beställa hörlurar*
elin: ska jag verkligen ta de vita?
jag: jo, de blir säkert jättebra. förhoppningsvis är de finare i verkligheten
elin: så tänkte jag om dig också när jag träffade dej, men så blev det inte.
jag missuppfattar allt: haha aww tack! :D
elin: asså ja mena att du inte blev finare..

elin: det är ett ord jag säger jätteofta, men när jag pratar med andra så minns jag det aldrig
jag: va är det för ord?
elin: men................... .... ... WHA!? D:


uh ja tror ja e på väg å bli sjuk
ja har jätteont i halsen
men ja vill int bli sjuk
så ja tänker fara till skolan imorrn iaf.

jag har suttit invirad i en filt å halsduk å yllesockor å käkat glass å halstabletter hela kvällen å nu sover lillis i min famn å snart skaja laga nå varmt å dricka
så jag hoppas ja blir frisk imorrn.
WEEY.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar