9 oktober 2013

döda fisken

jag kunna inte sova igår natt
jag hade så ont i mina öron så om jag låg bekvämt
så jag kunna bara ligga obekvämt
och uh
jag sov kanske 4 timmar, inte för att jag brukar sova så mycket mer men hursomhelst! 

vi började med låtskrivning
och satt vid datorn
min dataskärm slocknade typ en gång i minuten
men annars var det ganska kul!

och efter lunchen hade jag först piano och sedan gick jag till smyckesdesignen och hälsade på.
jag satt med Emma & Joacim å kom på massor av saker jag ville göra, medan de int kom på något alls
jag ångrar att jag inte valde smyckesdesign. det verkar så kul och de gör så fina saker.

och ikväll lagade mamma och jag juice och sedan frågade Linda om hon och Hubbe kunde hämta vår mal från akvariet.
så vi var på fiskjakt och malen fastnade i håven och jag trodde den skulle dö och
eh
jag hoppas den överlever. (Linda >:c)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar