5 oktober 2013

THE NOTEBOOK!

jag älskar att se mina favorityoutubers bekanta sig <3


jag såg The Notebook igår!
jag har sett bilder & gifs av den så länge jag kan minnas men aldrig riktigt brytt mig
så igår när andra männskor va på stan å hade trevligt så tyckte jag väl att det skulle vara lägligt att se den!
det enda jag visste var att det var en kärlekshistoria.

och nog fan var det det.
den var 500 gånger bättre än Titanic.
och jag grät ungefär 500 gånger mer också
(jag grät inte alls till Titanic, jag bara skrattade åt gubben som slog huvudet i propellern på båten. Ja, jag är en hemsk människa, jag vet.)

men hur som helst
DEN VAR SÅ FIN.
hur fan har jag inte sett den tidigare?!

när den var slut så kändes det som att någon hade ryckt ut mitt hjärta, hoppat på det, strimlat det, sågat isär det, kört över det med ett tåg och sedan gett tillbaka det till mig.
ni MÅSTE se filmen.

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar