23 oktober 2013

och vi gick. och gick. och gick. och gick. och gick. etc.

WOAH
tiden går fort
det känns som måndag idag
fortfarande

whatsoever
dedär me London
orkar ja int skriva nu
för ugh
skriva.

elr nej
jag ångrar mig
kanske ja skriver endå om London
andra dagen: fredag

vi gick.
HELA.
DAGEN.
först till nått stort köpcentrum eller vade nu var, som tydligen skulle vara världskänt enligt min mor (själv har jag aldrig.. hört talas om det.)
sen letade vi upp frukost till mig för ja åt int på hotellet
å jag fick nån äppeljuice, som smakade typ 20 gånger mer äpple än va ett vanligt äpple smakar
och en MUFFINS

sen minns jag inget mer
för vi gick
å gick
å gick
fram å tillbaka
hit å dit
åkte nån buss lite nu å då
å gick
å gick
å gick
letade souvenirer åt alla mina vänner
å gick
ännu mer

vi gick tillåme tillbaka till hotellet
och jag var så slut när vi var framme att jag bara låg i min dubbelsäng! å typ halvsov fast klockan bara var runt 8 eller nått.

fast missförstå mig inte
jag hade jättekul! xD

btw alla bilder (alla.) är tagna med min fula iphone så förfan klaga int om dom e suddiga som fan :c





 PIGGEEEEHHHH!!!!!!!!!!!
fake but whatever





DET ÄR GATULYKTAN FRÅN NARNIA!
SO CUWT

and that's me
woah?!

nu mer i nästa inlägg?
varför?
för att jag vill
och för att fylla upp min lilla kategorigrejj som heter "london" xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar